تبلیغات بازرگانی: بریفدر چند سال گذشته محبوبیت آجیل و میوه های خشک به عنوان غذاهایی با ارزش غذایی بسیار بالا مدام در حال افزایش است.در مسیر اتخاذ یک رویکرد تازه برای برندینگ و طراحی بسته بندی ۱۶ نوع آجیل و میوه خشک مختلف تصمیم بر آن شد که بر روی ویژگیهای تغذیه ای و پزشکی و همچنین نقش آنها در تقویت سیستم ایمنی بدن تاکید گردد.راه حلبه منظور انتقال بصری این کیفیت بالا، هر نوع از این آجیلها و میوههای خشک به عنوان قهرمان های مبارزه با کرونا و دیگر انواع ویروس ها تصور شده اند. همه آنها از یک نوع پوشش و کلاهخود مخصوص به خود برای محافظت در برابر حمله دشمن استفاده می کنند. با این وجود، هیچ کدام از آنها اسلحه ای در دست ندارند زیرا ماموریت این قهرمانان در عین حفظ آرامش به جای تخریب و جنگ، ترمیم، بازگشت سلامتی به بدن و افزایش ایمنی است.این قهرمانان حامل پیامی مثبت هستند: از قدرت و توانایی آنها برای حفظ سلامتی، مراقبت از ارگانیسم و بیمه بدن در برابر عوامل بیماری زا استفاده می شود. معمولا پس از پایان مبارزه و پیروزی در آن، توجه افراد به طور خاص به سویشان جلب میشود. به هر حال، این غذا های مقوی قهرمانان میدان عمل هستند و پیروزی آنها قطعی است. این یک واقعیت تضمینی است که آنها سیستم بدنی ما را تقویت و بدنمان را برای مقابله با هر نوع بیماری یا تهدیدهای عفونی احتمالی آماده میکنند.نتایجاین شانزده قهرمان مختلف همگی بخشی از یک گروه بزرگ موسوم به «تیم ایمنی» را تشکیل میدهند. همه آنها از دوره های مختلف تاریخی میآیند و ریشه ها و قومیتهای گوناگونی دارند. در ادامه به ما یادآوری میشود که این غذاها برای همه افراد مناسب است. بدن ما انسانها صرف نظر از ریشه، تبار، نژاد و تاریخ تولدمان، همه به یک شکل کار میکنند. همه ما انسانها نیازهای یکسان، اندامهای یکسان با سازوکار و عملکرد یکسان داشته و دارند. به علاوه، همه ما در معرض ویروسها و بیماریهای مشابه قرار داریم. برای جلب توجه کاربر، تصمیم بر آن است که بر روی هر بسته بندی فواید هر نوع اسنک و ویتامینهای خاص موجود در آن ذکر شود. مقدار اسنک موجود در هر بسته به طور متوسط با دو واحد اسنک برای هر فرد برابر است.در مورد نامگذاری، عمدا کلمه «Hero» به معنای «قهرمان» برای این محصول انتخاب شده است.علاوه بر این کار، یک فونت برجسته برای اسم برند و همچنین توضیحات مربوط به هر نوع آجیل یا میوه خشک در پایین بسته بندی انتخاب و استفاده شده است. این نوع فونت از نظر بصری دو قسمت را به هم پیوند میدهد و در عین حال بسیار به چشم میآید. در نتیجه این طور به نظر می رسد که ماده غذایی موجود در بسته بندی متعلق به یک قهرمان است و در واقع مصرف کننده به نوبه خود قهرمان میباشد. قصد طراحان رساندن این پیام به گوش دیگران است که مصرف این قبیل مواد غذایی مغذی حال افراد را خوب میکند، انرژی می بخشد و در نتیجه از آنها یک قهرمان می سازد.
tablighatbazargani.ir- مرضیه فروتنمنبع-www.packagingoftheworld.com