گزارش

همراهی نوروزی خانومی با زنان در کمپین «زنان در آینه»

نوروز امسال، برند «خانومی» با اجرای کمپینی تحت عنوان «زنان در آینه»، همراهی متفاوتی را با زنان تجربه کرد. در جریان این کمپین، آینه‌هایی در برخی مراکز خرید با جملاتی الهام‌بخش مزین شدند؛ جملاتی مانند: «زنان از آنچه در آینه می‌بینند، قوی‌ترند»، «مصمم‌ترند» و «توانمندترند». کنار این جملات، QR کدی قرار داشت که مخاطبان را به تقویم ۱۴۰۴ «مراقبت از خود» هدایت می‌کرد؛ تقویمی که با این نگاه طراحی شده بود که مراقبت از خود، نه یک امتیاز، بلکه حق هر زن و نقطه آغاز توانمندی اوست.

source

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا