مصاحبه

مارین؛ سوخاری سلامت محور

به بهانه اکران تبلیغات محیطی برند مارین گفتگویی با «دکتر لیلا شیرازی مدیرمارکتینگ شرکت سفره رنگین دریا» داشته‌ایم که می‌خوانید.

برند مارین در حال حاضر با چه محصولاتی در بازار حضور دارد؟

برند مارین تولیدکننده محصولات منجمد سوخاری است که بیشتر از ۲۲سال از تاسیس آن می‌گذرد. مارین به معنی دریایی است و هدف این مجموعه هم در ابتدا تولید محصولات دریایی سوخاری بوده منتها پس از چند گاهی تولید سایر محصولات سوخاری برپایه مرغ و سبزیجات هم در سبد محصولات این مجموعه قرار گرفت . مارین  اولین شرکتی بود که میگو سوخاری را در ایران تولید کرد ، میگو سوخاری مارین یک محصول فوق العاده و یونیک هست که میگوهای آن را برند شارین تامین میکند  میگوهای خالصی که با ادویه‌جات چرخ و سوخاری می‌شود.

شنیسل مرغ سوخاری، فیله سوخاری، ناگت قارچ و مرغ ، ناگت ستاره‌ای و معمولی، کراکت مرغ و پنیر، میگو سوخاری و فلافل ازدیگر محصولات مارین هستند . همچنین خانم شیرازی تاکید کرد که مرغی که برای محصولات مارین استفاده می‌شود، سینه مرغ خالص است که حتی چربی‌های آن هم گرفته می‌شود و بسیار باکیفیت است. روغن تراریخته، مواد مازاد تراریخته و نگهدارنده هم در تولید محصولات مارین استفاده نمی‌شود. اما یکی از محصولات انحصاری مارین، اسنک شادی است که از سیب‌زمینی تهیه می‌شود؛ هم برای بزرگ‌ترها و هم برای کودکان به عنوان اسنک و به شکل‌های ماه، ستاره و قلب آماده شده است. این محصول، خوشمزه و سالم و بسیار زیباست.

گروه مخاطبان برند مارین چه کسانی هستند و توزیع آن‌ها به چه صورتی است؟

برای مصرف‌کنندگان محصولات خوراکی، کیفیت اهمیت بسیاری دارد. برندهای بسیاری هم وارد بازار تولید محصولات سوخاری می‌شوند اما هنر اینجاست که محصولی سلامت‌محور به بازار عرضه شود. تمام سعی مارین هم این بوده است که تا حد امکان سوخاریِ سلامت محور وارد بازار کند. گروه مخاطبان این محصولات، تمام خانواده‌ها و کودکان هستند. ضمن اینکه ما فروش خوبی در مدارس، ادارات ها و سازمان‌ها داریم. همچنین در خطوط هوایی محصولاتمان عرضه می‌شود. در هایپرمارکت‌ها وسوپرمارکت‌های معتبر ، فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعم از فروشگاه های شهروند، هاپیراستارها و سایر زنجیره ای ها و فروشگاههای تخفیفی هم عرضه می‌شود.

این برند در حوزه مارکتینگ و تبلیغات از چه روش‌های مارکتینگی و تبلیغاتی بهره برداری می‌کنند؟

فعالیت‌های جدی تبلیغاتی‌ و مارکتینگ مارین قدمت زیادی ندارد. پیش از این محصولات مارین  به دلیل اینکه بسیار کیفیت محور است، پس از توزیع بسیار سریع به فروش می‌رفته و اصلا فرصت به تبلیغات و اجرای طرحهای مارکتینگ نمی‌رسیده است. اما با راه‌اندازی بخش مارکتینگ فعالیتهایی در حوزه های  دیجیتال و فیزیکال مارکتینگ انجام می‌شود. در فضای سوشال مدیا هم حضور داریم. یک دوره تبلیغات بیلبوردی هم داشتیم. اما محصولی با این کیفیت و فوق‌العادگی، باید در تمام ایران شناخته شده و مورد مصرف همه مردم قرار بگیرد.

آیا در سال ۱۴۰۳ محصول جدیدی به سبد این برند اضافه شده است؟

بله امسال، یک محصول جدید وارد سبد محصولات مارین خواهد شد. این محصول به سبک خاصی از تکه‌های سینه مرغ تهیه شده و اولین بار است که در ایران توسط مجموعه مارین تولید می‌شود و همکنون نیز در حال کارکردن روی بسته‌بندی آن هستیم. این محصول خوشمزه سوخاری آنقدر درجه یک و سالم است که قرار است روی بسته‌بندی‌اش نوشته شود مناسب کودکان و ورزشکاران. چون عملا پروتئین خالص است.

از طرفی سوخاری‌های مارین مانند کی‌اف‌سی و سوخاری‌های بیرون خیلی سوخاری ندارد و درصد سوخاریش نسبت به آنچه در بازار وجود دارد  پایین است و می‌توان آن را محصولی سالم دانست.

نکته بسیار حائز اهمیت ان است که محصولات مارین نیمه پخته منجمد است و توسط مصرف کننده نهایی در زمانی بسیارکوتاه پخنه میشود و در قیاس با محصولات پخت کامل منجمد موجود در بازار دارای طراوت و سلامت بیشتر است و در پخت اول مواد مغذی خود را ازدست نمیدهد و حالت بیات پیدا نمیکند لذا تردتر و خوشمزه تر است .

source

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا